Jag försöker uppdatera mitt kort utan framgång. Vad gör jag? 

Vid problem med att uppdatera betaluppgifter, rensa webbläsarens cache och cookies eller använd inkognitoläge. Guide för inkognito finns för Chrome, Edge och Safari.

Prova att tömma webbläsarhistoriken eller öppna webbläsaren i inkognitoläge.

Surfa inkognito:

Att surfa inkognito innebär att webbplatsen inte har tillgång till sparade cache och cookies. Det som kan uppstå om man fått ett felmeddelande en gång är att cash och cookies sparas och således också felmeddelandet dessvärre. Därav kan det vara bra att rensa cache och cookies med jämna mellanrum, alternativt surfa inkognito om man upplever problem.

Hur man gör beror på vilken webbläsare du använder men här kommer en guide för tre olika:

Chrome:

För att gå in i inkognito i Google Chrome startar du Chrome och klickar på menyn i det övre högra hörnet av fönstret. Klicka på Nytt inkognitofönster och börja surfa. Alternativt kan du trycka på Ctrl+ Shift+N.

Surfa InPrivate i Microsoft Edge:

Markera och håll ned (högerklicka) Microsoft Edge-logotypen i Aktivitetsfältet och välj Nytt InPrivate-fönster.

Safari:

Välj Safari > Inställningar i appen Safari på datorn och klicka sedan på Allmänt. Klicka på popupmenyn Öppna Safari med och välj Ett nytt privat fönster.